Thursday 10 January 2013

Anak daraku masih demam...


Salam...
Pagi ni keluar rumah dalam keadaan sakit kepala..huhu..kenapa? tak cukup tdo da..dah beberapa malam Humaira demam..tapi yang peliknya hanya waktu tengah malam..malam kelmarin suhu sampai mencecah 39.2..Risau dibuatnya..tapi ble lepas bagi ubat je suhu terus turun dengan cepatnya..malam semalam pun sama..Siang hari tak pulak dia demam...Demam apakah ini..huhu..ke..demam nak dapat akal???!!!

Bila dah letak kain basah kat kepala dia, Humaira jaga dan tak nak tdo pulak...melayan dia bercakap dengan suara yang agak halus tu..sampai tersengguk2 aku dibuatnya...Inilah pengorbanan seorang ibukan..demi anak..sanggup buat apa sahaja..bukan mudah nak membesarkan anak..perlu banyak pengorbanan yang harus kita buat..macam tu la dulu mak aku besarkan aku..huhu..terharu pulak bila pikirkan betapa susah mak aku besarkan aku dulu..dah la lahir tak cukup bulan..huhu..sayang mak, rindu mak..

Semoga Humaira cepat sembuh sayang..Ibu susah hati la anak ibu ni sakit..pas je la sakit tu kat ibu..eh..tak boleh kang kalau pas kat aku..nanti kompem2 kena balik kat dia..syuuuhhh..syuuhh!!! demam pegi jauh2...cam ayam lak nak halau2..hehe..k la nak tepon mak kejap..cau cin cau!!!! 

~LAA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute