Wednesday 2 January 2013

EBM berumah baru...

Salam..
Hari Jumaat hari tu aku MC..demam, batuk dan selesema..jangkit dari si Bambam Humaira..sepanjang malam kami berdua duk batuk berganti2...huhu..mmg tak tdo la malam tu..esoknya balik dari klinik dengan tak sengaja aku lalu kat kedai elektrik kat taman kintara..kebetulan dia tgh buat sale tuk brand Trio(anak syarikat Mitsubishi) dan kebetulan dalam banyak2 barang promotion tu aku ternampak deep freezer..dan harganya betul2 diluar jangkaan aku..syukur alhamdulillah!! rezeki Humaira la ni nak dapat khasiat susu ibu..



Ini lah supplement yang aku amik..Highly recomended!!!mmg terbaik hasilnya..mula2 dulu nangis2 nak dapat 1-2 oz pun susah..skarang dengan Shaklee sekali pam leh dapat 8-9oz..paling sket pun 6oz..Berbaloi2 kan????mmg berkesan!!! pastu dapat bonus lagi ble amik ESP,kulit makin putih dan cik B tu nampak padat je..kalau dulu ble dah abis pam atau dah lepas menyusu..Cik B akan kelihatan kecut..tapi skarang x lagi..hurm..Suke..Suke..
sape2 yang berminat nak tya pasal supplement Shaklee boleh ler tya kat saya...kerana..kini saya dah jadi distributor Shaklee..barang baik ape salahnya berkongsi kebaikan bersama....betul tak??? anda boleh hubungi saya di email: alisabalqis@yahoo.com atau akaun FB saya http://www.facebook.com/#!/alisabalqis


~LAA



2 comments:

♥ Vna ♥ said...

wahhh bam² lah Humaira lepas nie minum susu ibu :)

happy new year!

Liza Ahmad said...

hehe..hepi new year jugak tuk awak yer darl...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute