Monday 4 March 2013

Yeay..yeay..umah dah berwajah baru..

Bismillah...Assalamualaikum..
hehe..blom ape2 lagi dah gelak ek..^_^ cantik tak rumah baruku...sweetkan..pujian tu patut kena bagi kat org yang edit blog aku ni iaitu cik rose cute. hehe kebetulan blog address dia namaku+encik suami..kebetulan same ek.. sape2 yang berkenan dengan hasil kerja cik rose cute ni boleh contact2 dia..sangat efficient orangnya..yg pasti harganya sangat berpatutan..
 
akhirnya blogku ini lebih kemas dan lebih sejuk mata memandang..kalau tak..alahai pening kepala aku nak mengedit.almaklumlah buta coding..hehe..hope kawan suka dan slalu2 la datang melawat ye..
 
daaa...
 
~LAA

8 comments:

Unknown said...

salam kenal..

akan selalu lawat sini & dah follow sekali.. :)

Cikrosecute said...

nasib baik liza suka....nama kita lebih kuranglah...hihihi

Cikrosecute said...

kat luar panggilan liza...cuma di alam maya cik rose cute hihihi

Unknown said...

SINGGAH DR BLOG CIK ROSE..ALANG2 SGGH TERUS FOLLOW :)

Liza Ahmad said...

thanks new follower..salam ukhuwah dari saya..nanti saya buat kunjungan balas ye ..^_^
Che ros:saya suka..nama kita sama..nama hubby kita hairul juga..hehehe

Unknown said...

Cantikkkkk! ^_^

Liza Ahmad said...

sally, tq

Fiza Rahman said...

Cantik & kemas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute