Monday 24 September 2012

Gigi Bongsu sakit , gusi bengkak

Salam..
Pagi ni mood suam2 je nak gi keje..almaklumlah..badan dah makin berat..tambah2 hari2 ni hari Isnin..peh tu dah semalaman gigi dan gusi sakit..huuhu...sakit yang bertimpa2..dugaan..dugaan..
Cakap pasal gigi ni..dah dekat setahun lebey aku tau yg gigi bongsu aku tu bermasalah...sepatutnya dari tahun lepas lagi dah aku kena wat operation, nak kuarkan gigi bongsu yg senget dari gusi..tapi di sebabkan takut..dan cerita yg aku dengar sangat2 mengerikan tu..aku tangguhkan je niat nak operate potong rahang tuk kuarkan gigi aku tu..ramai yg citer, sakit giler nak buang gigi tu..tup...tup..tup aku pregnant..maka tertangguh ler lagi niat aku tu..
Camni ler lebih kurang ruper gigi aku yang senget tu

dan biler setiap kali kalau ada sisa makanan yg terselit kat situ..akan menyebabkan gusi di sekeliling gigi tersebut membengkak..aduhai...tu ler yg aku rasakan sekarang...nak buang tk leh..takut pendarahan yg berlebihan..nak tak nak terpaksalah tunggu lepas beranak nanti...sabar je lah....
~LAA





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute