Tuesday 8 January 2013

Owh No!!! Breast pump accessoriesku tertinggal!!!


Bismillah..
Pagi2 hari ni aku dah stress..ngan nak kejar cek lagi nak bayar income tax pekerja..bila dah selesai semua urusan pagi ni..bila dah ready nak gi pam je..alamak dalam beg takde botol dan corong pam..tertinggal la pulak...aduhai..camne nak buat ni...boleh ke bertahan sampai kol 12 tgh hari ni ..sakit ler cik B tu nanti...

Ni semua gara2 si Kakak Huda yang mandi lambat..abis semua orang pun lambat bersiap..kecik2 lagi dah suka mandi lama2 kat dalam tandas..layan mata, n layan pancutan air panas...huhu...akibatnya..aku la kelam kabut sebabnya aku adalah org yang terakhir sekali mandi..aduhaiiii... lari la jadual pengepaman aku hari ni...nampaknya kena la cover wat power pumping malam nanti..sbbnya aku nye badan ni..kalau lambat je pam..kurang la hasil tenusu tu nanti..jenis cepat kering air susu..so kena wat xtra work la malam nanti...Nak salahkan kakak pun tak leh..aku ni mmg jenis cuai..sabo je la...kalau gi citer kat suami aku, kompem2 kena marah..shhhh!! tak yah citer k..nanti mesti dia tau sendiri..ahaks!!

~LAA

2 comments:

suzie said...

pump guna tangan ajelah liza. kalo tak pump nnti bengkak lagi sakit

Liza Ahmad said...

terpaksa balik umah amik kak..kalau pakai tangan tak puas..dan tak berapa reti..huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute