Monday 7 January 2013

Sy dah 3 bulan

 Salam...
# 3 bulan lepas,pada minggu 36, bertarikh 6/10/2012 saya dilahirkan dengan berat 2.2kg pada jam 1:53pagi
#saya dilahirkan secara normal dengan sekali teran je
#saya agak biru masa dilahirkan sbb tali pusat saya membelit leher..
#ibu saya agak risau, tapi syukur saya tak ape2..



#saya diberikan oksigen untuk mengurangkan biru pada kulit saya

# saya diberikan susu ibu selepas saya dilahirkan dan sehingga sekarang saya masih mendapat khasiat susu ibu saya...alhamdulillah

# 2 bulan usia saya berat dah bertambah ke 5kg.. saya semakin sihat dan gembira..tapi saya masih belum pandai tersenyum..puas ibu saya mengagah agar saya memberi tindak balas tapi saya masih belum pandai..
# hobi saya masih lagi menyusu dan tidur....



#skarang saya dah 3 bulan, berat saya dah 6kg..semalam saya kena cucuk lagi..tapi saya nangis sekejap aje..saya anak yang baik sebab tak suka susahkan ibu saya...
# kini saya dah pandai senyum dan berborak dengan ibu saya..saya tahu ibu tak paham apa saya kata..tapi saya tahu ibu gembira berborak dengan saya..
#hobi saya masih lagi tido..

#ok lah sampai sini dulu saya update pasal diri saya..nanti saya update lagi bulan depan... =)

~Humaira


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute